2011. november 14., hétfő

Körömlakkok + egy kis cukiság :)

A mai bejegyzésben a körömlakkjaimat mutatom meg. Három csoportra szedtem őket! Az első képen azok vannak, amiket a leggyakrabban szoktam használni.


Az első egy Avon lakk, "perfectly fresh" a neve. Egyik a kedvencek közül, bár nem szeretem az Avon termékeket, a körömlakkokban még soha nem csalódtam! Nagyon jó minőségű, jól fed, elég két rétegben felvinni. A szín is tökéletes, szeretem az ilyen szolid színeket.
A másik üvegcse egy NYC lakk, 215-ös "Late Night Latte" nevet viseli. Ezt már három rétegben kell felvinni, hogy szép legyen. Nem annyira tartós, mint az Avon lakk. Ennek se hivalkodó a színe, barnás, tejeskávé színe van, kicsit csillámos. Az árához képest azt mondhatom, hogy jó, kb. 700 Ft volt. 


A következő egy rózsaszín lakk, sajnos nincs rajta az árnyalat neve, sőt még a márkáját se tudom. :) Németországban vettem, 1000 Ft alatt volt az ára. A színe nagyon szép, imádom az ilyen babarózsaszín árnyalatokat. Több rétegben kell felvinni, hogy rendesen fedjen.
A negyedik üveg egy Miss Sporty lakk, talán 405-ös árnyalat. (nem is értem, miért nincs rendesen jelölve a szín) 3 rétegben kell felvinni, nagyon szép lilás színe van. Sajnos nem mondhatom tartósnak, 1-2 nap alatt nagyon csúnyán lekopik.


A második csoport a nem használt kategória. Ezeket nem szeretem, pedig alapjában véve nincs velük semmi gond. :) Maybeline amúgy mind a négy.


Harmadik kategória a francia lakkok és körömápolók. Balról az első három Miss Sporty francia manikűr lakkok. A Negyedik egy Astor francia lakk. Jobbról az első egy Essence körömerősítő lakk, amit nagyon szeretek. Tényleg megerősödtek tőle a körmeim. Jobbról a második  Astor körömerősítő olaj, amit szintén sokat használok. Jobbról a harmadik Miss Sporty körömerősítő, fehérítővel, nem igazán használom, mert hamar lekopik.


A lakkok fényképezése közben csináltam egy képet a kutyáimról, akik éppen nagyon jót  aludtak a szobában! :))



5 megjegyzés:

  1. a Miss Sporty francia manikűr lakkokat én is használom, nagyon szeretem őket, nekem szerencsére 5-6 napig fenn is vannak. a kutyusaid nagyon aranyosak! milyen fényes a szőrük :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a blogod! Csak így tovabb :)

    VálaszTörlés
  3. Maggie-nél olvastam a bbkrémes postnál a kommentedet,nem akartam oda linkelni a saját bejegyzésemet, majd látni fogod miért. http://makeupsminkandstuff.blogspot.com/2011/08/ebay-eb-garazdalkodtam.html
    Én rendeltem ebayről bbkrémet, nekem csak jó tapasztalataim vannak és tényleg fillérekért adják. Most pl a rubyruby nev eladónál 7 dollár 48 centért van Missha Perfect cover kis kiszerelésben. :-) Remélem segít!

    VálaszTörlés