2011. november 6., vasárnap

Pirosító paletta


Ezt a palettát nem rég rendeltem és amint megérkezik egy tesztelős posztot tervezek vele. 

Annyira olcsó volt ez a paletta, hogy nem bírtam ott hagyni! :) Igazából pirosítót kerestem és mikor megtaláltam ezt, úgy döntöttem megrendelem. 28 színből áll, így nagyon hasznos, mert egy darabig biztos nem kell vennem pirosítót! Kicsit félek a minőségétől az ára miatt. Átszámolva kb. 2000 Ft volt. Így egy szín 70 Ft! :) Elég baráti, nem?! ;)

Bejegyzés hamarosan! (Remélem jövő héten megérkezik)

28 színű pirosító paletta


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jóól néz ki,biztos én is megrendelem,bár szerintem egyetlen hibája az,hogy túl kicsik,és én biztos nehezen tudnék velük dolgozni :))
    Puszi:
    http://dorcsy-beautyblog.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Hol rendelte ilyen olcsón? :)
    köszi.

    VálaszTörlés