2011. november 5., szombat

Októberi kedvenceim



Összeválogattam azokat a smink termékeket, amiket legtöbbet használtam októberben.
Persze van olyan darab, ami már régóta a kedvenceim közé tartozik.


Örökös kedvencem a Max Factor Lasting Performance alapozó. Első használat után hozzám nőtt! Nagyon könnyű felvinni, én alapozó ecsetet használtok hozzá, amit a képen is láthattok! A mostanit 2400 Ft-ért sikerült beszereznem a Rossmannban, amikor 25% kedvezmény volt a Max Factor termékekre!

Essence szemhéjalapozó is jól bevált, nem gondoltam volna, hogy tartós lesz és talán 700 Ft körül volt az ára. Ennyiért szerintem nagyon megérte.

Sleek Transculent púdert a Make Up Plazatól rendeltem 1500 Ft-ért. Könnyű használni, selymes lesz tőle a bőröm. Bár majd nem lecsúszott a kedvencek közül az árnyalata miatt. Mikor megrendeltem azt hittem, ezt egy teljesen áttetsző pórpúder. De sajnos nem! :( Talán egy kicsit sötét is az arcom színéhez.

Lancome, Midnight Rose parfüm nagy kedvencem lett. Glamour napon sikerült beszereznem egy üveggel belőle 20% kedvezménnyel.

Sleek Pout Polish a Nude kollekcióból van, Bare minimum árnyalatát rendeltem meg. Az illata nagyon tetszik, hidratálónak is nagyon jó, de a színével nem vagyok teljesen elégedett, igazából felkenve csak egy sima balzsamnak látszik! 



Hónapok óta állandó kedvenceim a Sleek paletták. Mostanában az Oh So Specialt használom a legtöbbet. A festék minősége nagyon jó, matt és selymes színek egyaránt vannak a palettában. Nappali sminkhez is nagyon jó, de egy esti sminket is lehet belőle varázsolni! Nagyon praktikus szerintem. És ami ritka, az összes színt szoktam használni! :)




Kellemes hétvégét mindenkinek! :)
(Nemsokára lesz egy kis meglepetés:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése